सोना बाबू टोहण के चक्कर म्ह,
वैरण ने Diamond यार खो दिया!!💑👌
इतना आराम दवाई ले कै ना होता....!
जितना तेरे से बात कर के हो जावे है!!😍👌
माफ करिए भोले जे किसे का दिल दुखाया हो..! मेरी तो तू ख़ुशी भी उससे ते दे दियो जिसकी आंख्या म मेरी वजह ते पाणी आया हो!!😙👌
कई बालक न्यू कह सै दुनिया मै सच्चा प्यार ना रहया...! रै लाडलो एक बार माँ बाबू काणी लखा कै देखो!😍👌
सुण्या आज उसकी आंख्या म आंसू आगे, जब वा स्कूल म बालका न बतावे अक महोब्बत नू लिख्या करे!!👍👌
ऐ बबली लौंडिया !
जिस दिन थारा खास थारे से,
बात कारणा छोड़ दियो!
उस दिन समझ लियो थमने,
अपने यार दा विस्वास खो दियो!!😜👌
घर त बाहर कॉलज जाण खातर वा मँड़ासा मार क लिकड़ी, सारी गली उसकै पिच्छै लिकड़ी……सारी हान नाट्या करे थी मेरी मोहब्बत न, अर मेरी ए तस्वीर उसकी किताब त लिकड़ी!!👍
ऐ बबली लौंडिया !
दिल मैं जगह बणाण खातिर,
टेम की ना भरोसे की जरूरत होया करै!!😍👌
रावण बणना भी,
सबके बस की बात कोनी भाइयो!
बस एक पे ध्यान धारणा पडे सै,
वो भी मर्यादा मै रह कै!!😎👌
जितना प्यार वो आपणे माँ बापू ने करदी होगी,
इतना ए प्यार मेरे माँ बापू तै करै....
ऊपर आलै तैरते बस या ए उम्मीद से!
और तो चै मैरे गेल जूत बाजदा रहवै उसका!!💑👌
छोरियों लानत है थारी खूबसूरती पे, जो थाम मेरे जिसे भोले, बालक ने अपने प्रेम जाल में ना फसा सकी!!😎👌
जाड्यां मैं न्हान्दे होये 40 मिनट लाग जे हैं बाथरूम मैं 3 मिनट न्हाण मैं, अर 37 मिनट तात्ता अर ठंडा पानी का कॉम्बिनेशन बणाण मैं!!😎👌
बैरन न चाला पाड़ दिया आज नू,
बोली तेरी जान का इतना भी माडा दिल कोन्या..!
देख लिए एक दिन हरयाणा म छाउंगी,
तेरे खातर #AK 47 दहेज में लाऊंगी!!😎👌
पहला दिल की सुणो,फेर दिमाग की आखर में करो वाहै, जो थारा खास ढब्बी कहवै!!👍👌
अपनी सख्शियत की के मिसाल देऊ इब,
तेरे बरगे घने मशहूर हो गये मेरा नाम ले ले के!!💪👌
कई कई बार थमनै 'उसका' खुश होणा भी आछा ना लाग्या करै, जब वे कीसे "और" कै साथ खुश हो!!💔👌
अरे दिल्ली आली सेटिंग बोली….
मेले बाबू, मेले बेबी, मेला मुन्ना!
मखा बैरन परपोज़ करे स कै,
अक गोड़ ले स!!😎👌
उसकै लागी एक खरौच का सारा घाम न बेरा पाट गया, अर म्हारे जखमां की चर्चा तक नी💪👌
बाजार म त समोसे ल्याण आळी नही...
बिटयोड़ा म त गोस्से ल्याण आळी चाइए!!💑👌
मेरी कोई सेटिंग हो ज्या,
ईसा हो नही सकदा..
मेरे दोस्त सेटिंग करले,
ईसा मैं होण नही दयूंगा!!😜👌

« 1 2 3 4 5 6 »