दुसमन छाती काढ़ के लिकड़ ज्या कोए बात कोनी,
पर जद कोए आपणा बिना बोले धोरे क लिकड़ ज्या,
असली दर्द तो उस टेम होवे है...!!👍👍
हाम न वे माणस पसंद नी जो चप्पल की ढाल हो, साथ तो देवै पर पीछे त कीचड़ भी उछाले जावै..!!🤘🤘
रै सांसो का टूट जाणा आम बात से लाडलो,
जित आपडे भी बदल ज्या मोत तो उसने केहया करैं..!!😊😊
रै बावले! जै में औकात देख के दोस्ती करी होती तो आज तू मेरे लोवै धोवे भी न होता..!!👌👌
रंग चाहे अफीम बरगा हो पर आजमाणा आले पर नशा गहरा होणा चाहिए..!!🙏🙏
मैडम टैम खराब ना करिए सड़क के किनारे पे,
यार तो मिला गा भैइया के ठिकाने पे...!!🤘🤘
प्यार बस पिसयां गेल्या होया करे क्योकि, इन छोरियों के सुपने मैं राजकुमार ही आया करें जमीदार कोनी आते..!!😂😂
रे_बेरण! तू इतनी भी सुथरी कोन्या,
जितना तू गुमान करे स..!
और यो बन्दा इतना भी माड़ा कोन्या,
जितना तू बदनाम करे स..!!✊✊
सै टोर भी रॉयल यारां की ना लोड़ मैंने हतियारां की,
इन पिसयां का भी के स जब जब सपोर्ट रही मेरे जिगरी यारा की...!!👍👍
माहरे खून में गद्दारी कोन्या, बस यारी लान आला भी दिलदार होना चाईए..!!👌👌
माशूका आली यारी जान्दी होगी आसमान तक,
म्हारे गैल लाई यारी सीधी जाऊ श्मशान तक..!!💕💕
देख लाडो मेरी जान से भी प्यारी लागे तू,
पर "रुतबा" तेरे तै भी प्यारा स तेरे "या"र न..!!🤔🤔
मेरी अर्थी क लागण आले चार खोवां का इंतजाम कर राख्या, सै मन्ने थम बेकार में आपणी अहमियत के गुमान म्ह हंडते होंगे...!!😀😀
में सिर्फ उन खातर आम सूं, जो मेरी खातर खास सै ना मिलता तो में खुद तै भी नही..!!👊👊
जिसकी हद तै ज्यादा कदर होया करै,
एक दिन ओए बेकदर कर जाया करै..!!😀😀
अर जे वा गेल्या होंदी के बेरा सुधर ए जांदे,
पर धोखा देकै उसनै ओर बिगाड़ दिये...!!💔💔
ओटणी पड़ा करे बात दुनियादारी म शौक भूलणे पड़ जाया करे जिमेदारी म..!!😎😎
के फायदा रोंण त, जो प्यार ना समझ सकदे वे दर्द कुकर समझेंगे..!!💪💪
जिनकी नज़रां म हाम #बढ़िया नी , कृपा वे आपणी #आँख न बंद करले।👌👌
जिनपे जमीदारे का बोझ होया करै,
उनकी प्यार आली Feeling का कत्ल रोज होया करै..!!👍👍

« 3 4 5 6 7 8 »